Indsamling til og gøre Kolding Midtbyindbydende og pæn

Giv bidrag Giv med
Oprettet Af:
Tommy Engstrøm
Samler ind til:
Danmarks Indsamling 2026

Indsamling til og gøre Kolding Midtbyindbydende og pæn

Kolding Piloterne har eksisteret i 3 år og vi havde store ambitioner med projektet. Derfor vil vi udelukkende smuksere byen, så flere butikker måske bliver udlejet. Vi har brug for en køre/skraldevogn, koste, poser og alt der hører til og bevare smukke Kolding. Vi vil på sigt samarbejde med kommunen

Giv bidrag Giv med
0 kr.
0%
23 Dage tilbage

Seneste aktivitet

Når du modtager donationer, vil de blive vist her.