- Oprettet Af:
- Tommy Engstrøm
- Samler ind til:
- Danmarks Indsamling 2026
Indsamling til og gøre Kolding Midtbyindbydende og pæn
Kolding Piloterne har eksisteret i 3 år og vi havde store ambitioner med projektet. Derfor vil vi udelukkende smuksere byen, så flere butikker måske bliver udlejet. Vi har brug for en køre/skraldevogn, koste, poser og alt der hører til og bevare smukke Kolding. Vi vil på sigt samarbejde med kommunen
Seneste aktivitet
Når du modtager donationer, vil de blive vist her.
